Halaman

Isnin, Oktober 18, 2010

Bercuti panjang..

sedar xsedar dah 3-4 bulan tiada entri baru dalam blog aku.. kemalasan + masa yang kurang + capaian lebar jalur yang terhad mungkin antara faktor kenapa aku jarang berblog dalam tempoh masa yang lalu. terima kasih para bloggers yang sudi melawat pisang yang rileks (walaupun xrileks mana lah)

ok sekarang Alhamdulillah aku dh kembali kepada pangkal jalan untuk meneruskan coretan dalam blog rilek pisang ni.. dan harini tepat lah usia aku yang dah hampir mencecah 30 (belum 30 daa..). Alhamdulillah Allah masih berikan aku usia yang panjang sehingga hari ini.. tapi apa yang aku capai? hanya aku saja yang tau..

nanti aku hapdet lagi dengan entri yang lebih best di masa akan datang. salam semuah!!

*bersama rakan-rakan sekonvo.. carilah mana satu aku. hehe..

3 pemisangan(s):

ahmad endo berkata...

ktk yang paling hensem

cik xxx berkata...

jumpa dah. 3 dari kanan?

rindu pisang yg rileks...

tahniah berjaya habis belajar.
lepas ni dpt keje pulak

.:: dieylah :: berkata...

kamek stuju ngn amad...yg pling ensem...haha..man kitak kin kacak..hahaha

Related Posts with Thumbnails