Halaman

Jumaat, Januari 15, 2010

Makan Hari ini

hari ni aku slow sikit makan serta mengelakkan diri daripada melepak ditempat-tempat yang mempunyai banyak godaan syaitan. seperti yang anda tahu, aku sekarang sedang berdayet (serius ni beb) setelah semalam aku tibai nasi beriani ayam. jahanam..

baru saja pulang dari unaco membeli beli. ringkasan untuk apa yg aku makan hari ini ialah

pagi : indocafe coffemix sparuh gelas (separuh lagi simpan minum petang)
tengahari : jdm5 (diantara tengahari dan petang dah brapa liter air suam aku tibai)
petang : indocafe coffemix sparuh gelas + biskut yakub peket kecik (20g)
petang lagi (b4 7) : biskut IKO + nescafe ais
malam (nanti) : jdm5

jumlah kalori = 90(indocafe) + 81(biskut yakub) + 110(biskut IKO) + 120(nescafe) = 401kcal

masih ada baki 399kcal untuk dimakan. hahaha.. mulai malam ini ikut rule. no dinner / supper after 7!! insyaAllah..

0 pemisangan(s):

Related Posts with Thumbnails