Halaman

Sabtu, Januari 16, 2010

160110

Terbangun awal hari ni. pagi2 alam seawal jam 5 dapat kol dari member. minyak keta dia abis. terus bekejar ke tempat kejadian dan tiba dalam tempoh 30minit selepas mendapat panggilan*
Semalam hantar kawan pegi normah medical center kat petrajaya pulak atas urusan kecemasan. On the way balik tu boleh pulak terbabas melepak ke mcD bersama rakan-rakan seangkatan (tapi tak obes). syukur aku tak menjahanamkan sesen duit pun untuk membeli keperluan makanan berlemak seperti bigmac dan kentang goreng. tapi tibai jugek makanan yang tak abis**..

dalam tempoh malam sampai pagi tu je dh brapa kalori aku amik.. ish2.. nescafe 2 tin, curly fries dan juga air gas anggaran kalori kalau diambil kira ialah sekitar 700kcal. abis jahanam diet aku.. xpe cubaan semua ni. at least siang kemarin aku xmakan ape pun kecuali biskut je..

untuk hari ini..

sarapan = 1 peket biskut IKO high grain (110kcal) + kopi 3in1
petang (b4 7) = bakso semangkuk(380kcal) + 1/2gelas durian pop ais(80kcal approx.) (habis jahanam diet aku..)
malam = jdm5

total kalori (arghh!) = 110 + 90 + 380 + 80 = 660kcal. tambah lagi yang pagi2 buta tadi punya dah brapa? arghh siot tul.. susahnya nak tahan nafsu makan Allah saja yang tau.. nak bersenam hari ni pun xdapat agak sibuk hari ni..



*jarak diantara kota samarahan dengan kuching adalah kira-kira 50km dengan keadaan jalanraya yang basah dan berlubang sana sini macam haram.
**curly fries dengan 4-5 hirup minuman bergas

0 pemisangan(s):

Related Posts with Thumbnails