Halaman

Isnin, Februari 01, 2010

New February

Baru saja pulang dari menangga bol*. Ars vs ManU. Dah disangka Manure akan menang juga. Margin gol yang agak besar 3-1. Puas hati aku bila tengok Ars kalah. Tertutup sikit la mulut si Adesayor** tu. hahaha.. amik kau pok! Anok orang gik.
Ok pengiraan berat badan aku secara rasmi pada hari ini tanggal 1 February 2010. Masih di takuk 33.45BMI. takde perubahan. pelik juga aku waktu aku demam minggu lepas cepat pulak dia turun. Tup tup expectation aku meleset juga.. at least cecah la 33BMI ke.. tapi tak lekat juga. Xpelah mungkin kena berusaha lagi kot..
Untuk minggu ini.. Makan aku agak sedap. Sampai ke malam aku makan. Semalam pergi berkelah-melah di Ranchan Recreational Park. Dekat serian je. Siap ada bakar2 udang lagi (udang pun ada 2ekor je nak makan dengan 6orang. xleh blah la aku).. aku hanya makan 2 daging burger + telur je. Then untuk petangnya pekena sotong penyet.. Sedap wa cakap lu. Belum ada nasi lagi tu. Kalau makan dengan nasi confirm meleleh ayaq yoq.. Untuk kelmarin aku makan tengahari dan juga malam(rugi sial makan malam argh)..
Harapan aku untuk February ini.. Biarlah berat aku mencecah sekurang2nya 29BMI sambil dapat memenangi hadiah dari Mr Bam kita ini. Haha. contestant pun makin ramai je aku tengok kat blog dia... Oleh itu aku kena berusaha lebih sikit lah. Kena slalu joging, pegi gym dan banyak bergerak. Rasa sedih pun ada sebab kali ini aku berdiet tanpa bantuan JM5 lagi. Doa2kan aku lah semoga aku berjaya InsyaAllah..

*tengok bola
**nama beliau ialah sylvester gabriel

1 pemisangan(s):

yangyuyu berkata...

bro, diet tanpa jusmate, boleh juga..make sure ambik kalori kurang dr yg kita perlukan dlm sehari and do more exercise

Related Posts with Thumbnails