Halaman

Rabu, Jun 30, 2010

Bercuti

*Disklaimer
(gambar di sebelah tidak menunjukkan penerangan tentang post ini. Sekian.)











wah sedar tak sedar dah hampir sebulan aku tak menulis langsung dekat rilekpisang.blogspot.com nie. agak sibuk dengan IFP (Infosys Foundation Program). walau bagaimanapun demam world cup memang betul2 menusuk kalbu. rela aku tengok bola daripada study untuk modul2 exam yang bersepah tu. hehe..
tiada topik atau bicara kali ini. cuma menyinggah memandangkan aku nak tidur sebentar (baru balik tengok Portugal vs Espana. Bye2 Portugirls..). insyaAllah aku akan kembali aktif. tapi bukan bercerita tentang diet aku lagi (Alhamdulillah dah capai target fasa 2.) mungkin skop aku bercerita tentang pasca-pengajian aku insyaAllah..


(forza Italia tidak lagi bergema memandangkan awal2 lagi dah keluar.. teruk aku kena sayur dengan syaitan2 tu..)

2 pemisangan(s):

cik xxx berkata...

Hoho, peminat CR gigit jari la..
baibai portugal, owh baibai jugak kat Japan

en JOe Pacak berkata...

oh.pisang.........

Related Posts with Thumbnails