Halaman

Jumaat, Januari 15, 2010

Kelab Diet Mr. Bam

*Disclaimer : atas arahan pihak penganjur pertandingan, aku diarah meletakkan post ini di blog aku. jadi kepada sesiapa yang tidak berkenaan, sila abaikan post ini sekiranya ia memberikan sebarang masalah kepada anda. penulis tidak bertanggungjawab atas sebarang kehilangan jiwa mahupun harta benda sekiranya pembaca menerima impak daripada post ini. kesian.











Secara rasminya aku turut sama menyertai kelab diet mr bam sebagai motivasi aku untuk menturunkan berat badan aku yang semakin turun. Sebagai langkah-langkah keselamatan eloklah kita perhalusi terlebih dahulu syarat-syarat am kelab ini ;

Cara menjadi ahli Kelab Diet Mr Bam
1. Follow blog Mr Bam (memang dah ada pun)
2. Buat satu entry pada blog anda (tajuk Kelab Diet Mr Bam) (sedang maju)
  • letak latest photo, nampak dari hujung rambut ke hujung kaki ye, kalau segan, takyah bg yang nampak muka, dr tepi ke, belakang pun boleh:).. (kira pas ler gambar ni pun janji nampak perut boroi dengan betis batang pinang)
  • then tulis nickname, berat badan semasa dan ketinggian. (ok set)
  • Tulis juga target berapa kg yg anda nak turunkan dalam tempoh 3bulan (aok lah)
  • Nyatakan anda adalah pengguna Jus Mate 5 atau bukan pengguna Jus Mate 5. (ya saya!)
  • Copy gambar kelab Mr Bam kat atas, paste di entry anda dan link kan gambar itu ke entry ini--> http://mrbam5.blogspot.com/2010/01/kelab-diet-mr-bam-2010.html (baiklah..)
  • letak link blog anda di ruangan komen dalam post ini. (ada lagi rupanya..)
  • Boleh letak penyertaan lebih dr seorang dlm satu blog, contoh utk husband and wife atau kwn2 / adik beradik yg takde blog:).. (wife pun takda apatah lagi husband.. oleh itu seorang diri saja)

nickname : harun
berat terdahulu : tekalah sendiri berdasarkan 35.5bmi (12/12/2009)
berat terkini : 34.72bmi (15/01/2010)
tinggi : 178cm
target dalam 3 bulan : of course la nak jadi handsome macam brad pitt (jangan harap le kau lahanat). ok la to be honest, sekurang-kurangnya mencapai tahap 85-90kg pun dah ok. insyaAllah untuk masa-masa akan datang kalau dapat turun lagi, turun lah sampai mencapai tahap ideal.

gambar? jeng jeng jeng.. jangan terkejut kalau gambar aku ni ada iras-iras brad pitt sikit (macam harun laban pun ada jugak)

4 pemisangan(s):

yangyuyu berkata...

hi seres,

welcome to the club

you re very funny lah:)

harun berkata...

lol. thanks. u r my first reader i guess.

Mr. Bambino berkata...

thanks for joining seres

Mr. Bambino berkata...

dah update gambar ahli baru kat blog:)

Related Posts with Thumbnails