Halaman

Selasa, Januari 19, 2010

kePUTUSan intirnit

bodoh betul mesh-kbr manjang tak dapat. memaksa aku tak dapat mengemaskini aktiviti harian aku. ok secara kasarnya semalam aku bergym untuk 30minit. after 7pm aku masih juga makan tapi ratah ayam bersama kacang merah dan juga 1/2 telur rebus kat kedai mak entek tu. ayam digoreng separa masak lepas tu dibakar. tak dapat nak pastikan berapa kalori tapi yang pasti tiada lemak yang terhasil oleh minyak. then tiba2 malam tu si don ajak pegi tengok wayang pula. 3d Avatar. layan. macam nak terkeluar makhluk na`vi tu (boleh tahan seksi). lepas tu boleh pulak terbabas pekena mee kolok (sikit nak mampus) dengan teh o limau.pada malamnya macam biasa. ambik jm5 je.

hari ni tiada yang menarik. cuaca cerah (alhamdulillah). sarapan macam biasa, sebungkus biskut IKO dengan secawan kopi 3in1. tengahari ambik jm5 saja. then petang ada sesi aerobik (poco2, salsa) selama 1jam. dalam masa buat gerak geri salsa tu perut aku dah berbunyi teruk giler. kuat sampaikan instructor pun dapat dengar. then nasihat dia.. (makan je la.. jangan makan nasi). so aku pun apa lagi. terus bergegas ke kafe water tower mengorder sepinggan mihun goreng berserta segelas air laici (giler beb).

ok aku nak berbadminton jap. bebudak ni dah riuh dah ni.

0 pemisangan(s):

Related Posts with Thumbnails