Halaman

Rabu, April 21, 2010

Hari-hari yang sibuk -2

sibuk dengan peperiksaan dan juga projek akhir. sememangnya takda masa dan kurang mood. internet yang sangat perlahan kelajuannya juga antara faktor aku tak dapat nak menulis dengan penuh perasaan.
cuma nak update berat minggu ini. hanya turun 1kg untuk minggu lepas menjadikan 87kg. macam susah je aku nak turun lagi sampai 85 sebelum hujung bulan ni.. makan lebih sedikit berbanding bulan2 lepas. maklum la nak exam..
cuma ada beberapa benda yang menyebabkan aku agak gembira selain agak pasrah dengan penurunan yang tak seberapa. teguran kawan2, baju saiz L dan juga pinggang yang menghampiri 34 antara kegembiraan yang aku nak kongsi dengan pisang2 sekalian. hora!
aku akan kembali aktif mungkin 2-3minggu akan datang selepas semuanya selesai..

minggu detox aku dah berjalan dengan lancar selama 8 hari.. duk hitam situ laa patch tu..

0 pemisangan(s):

Related Posts with Thumbnails