Halaman

Rabu, April 28, 2010

kembali kembala

kembali.. kembali kepada petak pertama. serangkap dua lagu daripada butterfingers.kertas mati dah pun habis. tinggal baki 1 peperiksaan lagi untuk memeningkan kepala. lepas tu baki 1 bulan untuk projek akhir.. haih.. perkembangan diet aku terus positif walaupun aku makan agak banyak.. (memang banyak pun.. dalam seminggu 2x makan kfc, 5-6kali bihun goreng dan juga beberapa suap mee goreng/rebus.. nasi macam biasa.. tidak sekali!)

update untuk minggu ini.. Alhamdulillah terus positif.. turun lagi 1kg minggu lepas menjadikan berat terkini 86kg. perubahan yang agak ketara mula aku terasa dibahagian muka dan perut. hajat dihati nak menulis untuk mr.bam tentang foot detox patch tu tapi aku tak sempat nak buat sebarang research memandangkan kepala otak aku masih lagi bergeliga dengan ilmu2 network simulation, distributed systems, wireless network, technopreneur dan juga medic. jadi aku tangguhkan seketika hajat aku untuk menulis untuk beliau.

tak boleh lama. ada agenda lagi selepas ini.. jumpa pisang di lain masa lagi. salam!!

minggu depan presentation FYP.. mati la aku kena tembak lepas ni

4 pemisangan(s):

cik xxx berkata...

tahniah bro..
hensam gmbr kat FB..
cik tergoda u!
owh,juga rambut baru ek

harun berkata...

alamak cik ada add fb saya ke? adui malunya ai. hehe..

yangyuyu berkata...

lebih kurus memang lebih hensem:P

Aku berkata...

Gud luck bro...
Semoga ko dapat berat yang ko nak tu & suksess ngan presentation ko.

Jangan lupe pakai baju kalis peluru masa present.

Hahaha...

Related Posts with Thumbnails